Najčastejšie otázky a odpovede
1) Ako si vytvoriť svoju potlač hrnčeka?
Pri produkte uvidíte tlačidlo "Nahrať fotografiu na potlač". Po kliknutí na tlačidlo si vyberiete fotografie z Vášho zariadenia. Po nahraní súborov stačí pridať produkt do košíka. Náhľad potlače bohužiaľ zatiaľ nie je k dispozícii. Kto by chcel vidieť, ako bude potlačený hrnček vyzerať, kontaktujte nás prosím emailom.
2) Ako bude fotka umiestnená na hrnček?
Štandardné štvorcové fotky či fotky na výšku sú na hrnček potlačené pre držanie v pravej ruke (keď držíte hrnček za ucho v pravej ruke, tak máte potlač oproti sebe). V prípade, že si prajete hrnček potlačiť pre ľavákov alebo na stred oproti uchu, napíšte nám to prosím do poznámky k produktu pred objednaním.
Fotografia na šírku bude na hrnček vytlačená 1x, vycentrovaná na stred hrnčeka.
Pre potlač hrnčeka od ucha k uchu, je potrebné mať fotografiu v rozmere cca 1050×2400 pixelov (výška x šírka). Prípadne je možné nakombinovať viac fotiek, či fotku s textom. Takúto variantu odporúčame konzultovať e-mailom.
3) Kedy obdržím svoju objednávku?
Väčšinu objednávok stihneme vyrobiť a odoslať do 48 hodín od vytvorenia objednávky (počítame iba pracovné dni). Pri každom produkte v ľubovoľný deň je napísané, do kedy môžeme hrnček doručiť. V praxi to znamená, že pokiaľ zákazník vytvorí objednávku napríklad v piatok, tak hrnček bude vyrobený a odoslaný najdlhšie v utorok. Pokiaľ zákazník vytvorí objednávku napríklad v stredu, tak hrnček bude najdlhšie vyrobený a odoslaný v piatok.
4) Za ako dlho po odoslaní obdržím svoju objednávku?
Väčšina zásielok je doručovaná do dvoch pracovných dní. U Zásielkovne je objednávka na vyzdvihnutie väčšinou nasledujúci pracovný deň po odoslaní. Vychádzame zo skúsenosti, ale napríklad v predvianočnom období sa doručenie môže predĺžiť.
5) Akou formou môžem zaplatiť svoju objednávku?
Objednávky môžete platiť na dobierku až pri prevzatí zásielky alebo môžete zaplatiť vopred kartou online alebo prevodom na účet.
6) Aké formy doručenia ponúkate?
Aktuálne môžete vyberať z doručenia Zásielkovnú na výdajné miesto alebo Zásielkovnú - doručenie na adresu.
7) Môžem niekde vidieť recenzie vašej práce?
Áno, recenzie sú voľne prístupné napríklad pri jednotlivých produktoch tu na eshope alebo potom na Heureke.
8) Mám záujem o väčší odber hrnčekov, napríklad 10 a viac kusov. Ako mám postupovať?
Postup je rovnaký ako pri klasickej objednávke. Vytvorte prosím objednávku na požadovaný počet hrnčekov a objednávku klasicky vybavíme. Pokiaľ by sa jednalo napríklad o ešte väčšiu objednávku, je možnosť nás najskôr kontaktovať emailom či telefonicky a dohodli by sme sa na podrobnostiach. V prípade väčšieho odberu je možnosť dohovoriť sa na množstevnej zľave.
9) Mám zľavový kód, kde ho môžem využiť?
Zľavový kód sa dá uplatniť v prvom kroku v košíku v kolónke "Vložiť zľavový kód" a následne kliknete na tlačidlo "Pridať zľavový kupón".
10) Čo keď mi hrnček dorazí rozbitý?
Bohužiaľ, aj to sa môže stať. Aj keď robíme všetko pre to, aby sa to nestávalo, tak to nie je vylúčené. Hrnčeky balíme tak, aby sme minimalizovali riziko poškodenia pri preprave. Pokiaľ by sa náhodou stalo, že Vám hrnček dorazí rozbitý, kontaktujte nás prosím emailom na email info@tvojhrncek.sk. Tu napíšete čo sa stalo a ideálne môžete priložiť fotografiu rozbitého hrnčeka. Obratom by sme Vám zaslali nový hrnček zadarmo alebo Vám vrátime peniaze v plnej výške.
V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať.
Telefón: +420 605803680
Email: info@tvojhrncek.sk
Sme Vám k dispozícii vo všedné dni od pondelka do piatku v rozmedzí od 8:00 - 16:00.
V iné dni/čas iba vo výnimočných prípadoch a to najmä vo voľnom čase prevádzkovateľa eshopu.